Com és el Winter en la natura? ❄️
Seguim treballant l'hivern en anglès a la Llar municipal de Bellvei! Aquest mes, hem investigat què passa a l'hivern i hem fet diverses activitats per descobrir-ho: Hem après que els ocells viuen en nius i n'hem fet amb fang i elements del bosc perquè els ocells puguin alimentar-se, ara que hi ha poquet menjar... Hem après que les pinyes, amb la pluja, es tanquen, i n'hem pintat d'obertes i tancades per aprendre els conceptes open-close. Hem llegit el conte del conill i l'eriçó que hiverna, i ens hem fet màscares de conill per tocar el gel i aprendre